iTMOB - آی تی موب

نخستین انتخاب عاشقان فناوری

iTMOB - آی تی موب

نخستین انتخاب عاشقان فناوری

برترین های فناوری ایران را در ضمینه های مختلف از جمله؛ اینترنت، تلفن همراه،رایانه، وبسایت و... را به شما معرفی خواهیم کرد و به نقد و بررسی آنها می پردازیم.
امیدواریم با یاری یکدیگر کشوری پیشرفته تری داشته باشیم و بتوانیم در این دهکده جهانی برتر باشیم.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

نقد و بررسی اینترنت رایتل و مقایسه آن با ایرانسل!

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۲۹ ب.ظ

رایتل

دیگه بحثهای تکراری که در همه سایتای خبری و انجمنهای عمومی اومده رو تکرار نمیکنم که رایتل کیه و چجوری و سرعتشو و از این حرفاااا...

چند مدت پیش از دست ایرانسل عصبی شدم و بهش گفتم عزیزم دیگه داری دیوونم میکنی! تو رو خدا یکم سرعتت رو ببر به روزای جوونیت 40 کیلو بایت برگرد!
خلاصه چند بار بهش گفتم...نصیحتش کردم...بازم گوش نداد....خلاصه باهاش دعوام شد...گفت که من سعی میکنم جوون بشم اما زورم نمیرسه...بهش گفتم خیلی خوب باهات قهرم...وقتی فردا رفتم رایتل خریدم، میفهمی....
فرداش رفتم اینو خریدیم
کلی با هم خوش بودیم و خلاصه حال میکردیم....دو روز نشده، 1 گیگ هدیش تموم شد!
به رایتل گفتم:گلگم، بنفشه، چقدر تو اشتهات زیاده....دو روزه 1 گیگ مصرف کردی؟!
اونم گفت خوب چی کار کنم....کله گندهای شرکت کم فروش هستن!...منم سریع پشتش گفتم:وای بر کم فروشان!....
سرعتش خوب بود اینجوری بود(128 کیلوبایت اعتباری):
زمان دانلود
همینجور که میبینید سرعت دانلودش ثابته و مثل ایرانسل نوسان زیادی نداره...

در نتیجه سرعت مطلوبی داره اما عالی نیست!در حال حاضر کشورایی که از فناوری 3g را ساپورت میکنن تا سرعت 7mg رو به کاربراشون میدن!اما متاسفانه رایتل حداکثر 1 مگ رو میده!

اما بعد از 2 ماه رایتل رو هم گذاشتیم کنار...چرا؟! معلومه:

قیمتاش واقعا فضایی هست....و قابل تصور واسه یک کاربر حرفه ای اینترنت نیست!

من به عنوان 3 سال مصرف کننده اینترنت gprs اصلا به خودم این جرات رو نمیدم چنین پولی رو بپردازم....


نتیجه:

اپراتور رایتل ،نسبتا خوب داره عمل میکنه و خوشبختانه باگ های کمی داره.و خدماتش خوبه البته باید بیشتر زحمت بکشه!

تنها شانسی هم که آوردیم اینه که شماره پشتیبانیشون رایگانه و مثل ایرانسل شارژ کم نمیکنه.

رایتل باید سرعت رو بالاتر و قیمتها را خیلی خیلی کمتر کنه...تا بتونه رضایت کاربراش رو جلب کنه...وگرنه...در آینده رقیبهاش به فناوری 3g دست پیدا میکنن!

______

خوشبختانه جدیدا هم طرح بی نهایت رو فعال کرده!

به نظر شما آیا استفاده از طرح بی نهایت سرعت اینترنت رو محدود تر میکنه؟

نظرات  (۵)

 akbari jan raghibash alan be 3g dast peyda kardan vali felan 3g dar enhesare rightel hast va sayere operator ha mojavez nadaran erae bedan albate ta chand mahe dige az enhesaresh dar miyad va sayere operator ha ham mitunan erae bedam
۲۲ اسفند ۹۱ ، ۰۷:۱۴ حسین اکبری
آره...درسته محمد جان.
ایشالله هر 3 تاشون موفق باشن و مسولای کشور عزمشون رو جزم کنن تا کشوری پیشرفته تر داشته باشیم.
۲۲ اسفند ۹۱ ، ۰۷:۱۶ حسین اکبری
راستی در بعضی نقاط شهر هم ردلیل فرا رسیدن نوروز و تقویت دکلها، سرعت ازرانسل هم خیلی بهتر شده و حتی با سرعت 45 کیلو بایت هم دانلود میکنه!
۲۸ اسفند ۹۱ ، ۱۴:۴۳ طاها قنبری
سرعت رایتل خیلی پایینه قیمتاش هم خیلی زیاده من فکرمیکردم سرعتش بالای 10مگابایت هست
سلام
با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا  یاداشتی تحت عنوان "روشی برای انتخاب کاندیدای اصلح" نوشتم ببینید ان شاءالله قابل استفاده باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی